Friday, February 18, 2011

PeNGajAraN BuAt YanG KUraNG AjAR

kisah di satu malam yang cute la...(kiut ar sangat)

kat tempat aku blaja ni ada wat cm karnival la,jual2 mknan, baju,tudung sume(abeskan pT aku bt0l) hehe...aku dgn m0od yang happy gk ar kan,,sajer nk usha2 shawls yg latest tu..huhu pastu ade lak kdai yg jual mkanan yg agak fevret aku jgk ar, jual2 yong tau fu ke nama dia(ala yg fishball,crab ball plus kangkung ft. kuah itam tue)..memang berniat nk makaan, ramai gak yg dok pilih2 tu...dalam ramai2 tue...

ceh...kisah bermula......


kat ujung sekali ada la benda yg aku suka, so aku pun g r nk amek,ada dua ek0 gurls kat situ,aku pun ckp ar,ngn berhemahnye, 'tumpang lalu yer...'
but, this' tak skolah puyer 2 ek0 gurl' leh plak ckp
' gurl nyet A(sb muker n prangai cm m0nyet)                                                           : 'isshhhhkk!!!!!' 
(pantang kak limah balik rumah ar..aku kalau org ckp mcm tu!)
tp masih ok g then,

'gurl mbang(sb id0ng nye lobang size extra )            : 'tak sabar-sabar!'
(sial punye p0mpuan l0bang id0ng extra size!)

berani ckp mcm tu kat aku,aku ckp ngn elok2 je td,sopan je...tumpang lalu yer..., kalau aku ckp
" oi! pompuan muke m0nyet n budak lobang id0ng extra, buleh berambus x?"
x pe r,
dia nk jeling2..ish!!! hampeh tahap hampas ny0xs btoi r...

aku dgn panas  plus darah dh naik sampai muka dah rasanya, aku bt derk je,tp dalam ati,habis semua nyamuk pun mati tersula kalau dapat rase makian yg berirama tu...!
aku g kat sbelah g side,aku x ckp pe,tp aku tgk...je muke dua ek0q ni...ada la dlm 15 minit jgk,hah x senang duduk diorang...aku pikir sb tgh ramai je,nk d sound ,bt malu n unmatured je kan...so aku ikot la style kak limah dok usha husin tu....adeh...geram tol...bende ni dh jadi seminggu lps...yg bt aku ley ingt tue,smlm nampak muka dua ek0 nyet n lobang id0ng extra ni lg...tu yg bt igt balik tu...
ape lg, aku dok bt serangan 'kak limah usha husin lg la"..tertunduk-tunduk je minah tu...huh! puas hati...

bukan ape, kita kna hormat sikit kat orang sekeliling kite, ni aku rase baru part2 or part 3 dip jew ...jgn tunjuk sangat perangai sial tu kt orang, simpan dalam perut basi or hati hancing korang dah ar....ok....

2 comments:

  1. kurg ajaq sungguh!
    aku ingt kat melaka jer owg prangai mcm tuh.
    ko taw, mostly owg tua2 kat melaka sume cm kerek..
    xbest..

    ReplyDelete
  2. tua muda perangai cm pe jew wey..kat mane2 mesti ade je ,peranagai hantu cm tu..haha

    ReplyDelete